25.7 C
تهران
سه شنبه, ۱۱. اردیبهشت , ۱۴۰۳

جنگ خامنه‌ای، جنگ ایران و ملت ایران نیست

اسرائیل

:

جنگ خامنه‌ای، جنگ ایران و ملت ایران نیست؛

به رهبر رژیم هشدار می‌دهم دست از حماقت بردارد!

شاهزاده رضا پهلوی در ارتباط به تشدید بحران و جنگ‌طلبی‌ و سلطه‌جویی رژیم جمهوری اسلامی یک‌بار دیگر به نیروهای نظامی و امنیتی که «به ایران وفادارند و نه به جمهوری ضد ایرانی» توصیه کرد که در برابر «جنون آخرالزمانی خامنه‌ای و پاسدارانش» بایستند.

وی در پیامی که روز ۲۵ فروردین ۱۴۰۳ برابر با ۱۳ آوریل ۲۰۲۴ در رسانه‌های اجتماعی منتشر شد به خامنه‌ای رهبر رژیم هشدار داد که «دست از حماقت بردارد و با سیاست‌های توسعه‌طلبانه و البته خیانت‌کارانه‌اش، ایران را به ورطه جنگ نکشاند.»

شاهزاده رضا پهلوی
شاهزاده رضا پهلوی

متن کامل این پیام به شرح زیر است:

جمهوری اسلامی، رژیمی بحران‌زا و بحران‌زی است. ۴۵ سال است که این رژیم ضد ایرانی، جنگ و بحران و تحریم را به ملت ایران تحمیل کرده است.

در شرایطی که احتمال حمله جمهوری اسلامی و تروریست‌های نیابتی‌اش به خاک اسرائیل می‌رود، به رهبر رژیم هشدار می‌دهم که دست از حماقت بردارد و با سیاست‌های توسعه‌طلبانه و البته خیانت‌کارانه‌اش، ایران را به ورطه جنگ نکشاند.

خامنه‌ای و رژیم تحت امرش، ایران را به کشوری عقب‌مانده و منزوی بدل کرده‌‌اند، و با درگیر کردن ملت و مملکت در جنگی دیگر، تنها بر مصیبت‌های ایرانیان می‌افزایند.

جنگ خامنه‌ای، جنگ ایران و ملت ایران نیست.

باور دارم که بخش بزرگی از نیروهای نظامی کشور و خانواده‌های‌شان نیز با ورود به چنین جنگی مخالفند.

از نیروهای نظامی و امنیتی که به ایران وفادارند و نه به جمهوری ضد ایرانی، می‌خواهم که در برابر جنون آخرالزمانی خامنه‌ای و پاسدارانش بایستند.

امروز وظیفه هر ایرانی وطن‌پرستی است که مخالفت آشکار خود را با جنگ‌طلبی خامنه‌ای اعلام کند. امروز زمان همبستگی ملی برای نجات میهن است.

پست‌های مرتبط

بیشترین خوشبختی‌ها برای بیشترین مردم

این سایت برای ارائه بهتر خدمات به کاربران خود ، از کوکی‌ها استفاده می‌کند.
This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish
قبول اطلاعات بیشتر