26.7 C
تهران
سه شنبه, ۱۱. اردیبهشت , ۱۴۰۳

بیش از این کنار این رژیم بی‌کفایت و ضد ایرانی نایستید؛ همراه ملت ایران باشید!

شاهزاده رضا پهلوی

شاهزاده رضا پهلوی به نیروهای نظامی کشور:

بیش از این کنار این رژیم بی‌کفایت و ضد ایرانی نایستید؛ همراه ملت ایران باشید!

 

هم‌میهنان،

جنگ خامنه‌ای و پاسداران او با اسرائیل اگرچه جنگ ملت ایران نیست اما هزینه اصلی آن را شما می‌پردازید که زیر بار مشکلات اقتصادی و فشارهای روانی در ایران هستید: در بند رژیمی که در تمام ۴۵ سال گذشته، از شما مردم ایران به عنوان سپر انسانی برای محافظت از خود استفاده و ایران را برای آمال آخرالزمانی خود مصرف کرده است. بدانید که پیام‌ها و نگرانی‌های‌تان را می‌خوانم و می‌بینم و ‌همچون دیگر ایرانیان دور از وطن، همراه شما هستم و نگران میهن عزیزمان.

موشک‌پرانی جمهوری اسلامی علیه اسرائیل دقیقاً در همان روزی رخ داد که اوباش این رژیم به دستور خامنه‌ای، دور جدیدی از هجوم به زنان ایران را برای تحمیل حجاب اجباری آغاز کردند؛ نشانه‌ای از اینکه سرنوشت مردم ایران و اسرائیل اکنون به شکل ویژه‌ای به هم پیوند خورده است. هر دو ملت خواهان صلح، آرامش، امنیت و روابط دوستانه‌‌اند و یک دشمن مشترک آن‌ها را از رسیدن به این خواسته‌ها محروم کرده است: جمهوری اسلامی.

راه‌حل نیز امروز از هرزمانی روشن‌تر است: پایان دادن به جمهوری اسلامی و بنیان نهادن یک دولت ملی، سکولار و دموکراتیک در ایران.

در این روزهای بیش‌ازپیش دشوار برای ایرانیان درون کشور، وظیفه ما ایرانیان خارج از کشور است که رساتر از پیش صدای هم‌میهنان‌مان باشیم؛ به هر روشی که می‌توانیم به آنان کمک کنیم؛ از دولت‌های محل زندگی خود بخواهیم فشار بر جمهوری اسلامی و پشتیبانی از مردم ایران را دوچندان کنند و از مماشات با رژیم خامنه‌ای دست‌بردارند. چنانکه در پیام نوروزی خود گفتم، امسال سال کوشش و عمل‌گرایی دوچندان است. اینک زمان درخشش شما برای نجات ایران از بند رژیم اسلامی است.

سخنم را با پیامی به نیروهای نظامی کشور به پایان می‌برم: سران رژیم برای سال‌ها با به انزوا و فلاکت کشاندن کشور، ده‌ها میلیارد دلار را هزینه برنامه موشکی‌ کردند که نتیجه‌اش، عملکرد تحقیرآمیز در حمله به اسرائیل بود. از صدها موشک و پهپاد پرتاب‌شده، تنها چند عدد وارد حریم هوایی اسرائیل شدند و به هدف اصابت کردند. در این میان، تعدادی از پهپادها در خاک ایران فرود آمدند و به شهروندان ایرانی آسیب زدند. آیا نمی‌بینید نیروی نظامی که روزگاری مایه رشک ارتش‌های منطقه و جهان بود، امروز دستمایه تمسخر جهانیان شده و تنها کارکردش، کشتار و سرکوب مردم بی‌دفاع و تسلیح گروه‌های تروریستی است؟ به خود بیایید و بیش از این کنار این رژیم بی‌کفایت و ضد ایرانی نایستید. بازگشت احترام به شما و اقتدار به ایران و آسایش و آرامش برای ایرانیان، در گروی سقوط این رژیم ضحاکی است. در این راه همراه ملت ایران باشید.

پاینده ایران،

رضا پهلوی

 

پست‌های مرتبط

بیشترین خوشبختی‌ها برای بیشترین مردم

این سایت برای ارائه بهتر خدمات به کاربران خود ، از کوکی‌ها استفاده می‌کند.
This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish
قبول اطلاعات بیشتر