17.6 C
تهران
جمعه, ۱۴. اردیبهشت , ۱۴۰۳

دفاع از زنان میهن‌مان یک وظیفه انسانی و ملی‌ست

زن، زندگی، آزادی

شاهزاده رضا پهلوی در پیامی که امروز دوشنبه ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ در ارتباط با دور جدید سرکوب شدید و وحشیانه‌ی جمهوری اسلامی علیه زنان ایران منتشر شد، دفاع از آنان را یک «وظیفه انسانی و ملی» خواند و از «مردان میهن» خواست تا «امروز بیش از هر زمان دیگری در کنار خواهران و مادران و دختران و همسران و همه زنان ایران» بایستند.

 

شاهزاده رضا پهلوی
شاهزاده رضا پهلوی

متن کامل این پیام به شرح زیر است:

دور جدید لشکرکشی اوباش رژیم زن‌ستیز اسلامی به خیابان‌ها برای تحمیل حجاب اجباری به زنان ایران، نشانگر هراس، درماندگی و شکنندگی روزافزون این رژیم در سطح داخلی و بین‌المللی است. جمهوری اسلامی امروز، پس از تحریم سیرک انتخابات از سوی اکثریت ایرانیان، افتضاح موشک‌پرانی ناموفق به اسرائیل و ناتوانی در دفاع از حریم هوایی کشور، و نیز فلاکت اقتصادی ناشی از فساد و بی‌کفایتی ریشه‌دار، بیش‌ازپیش نزد مردم ایران و جهانیان منزوی و منفور شده است.

هدف رژیم ایران‌ستیز و رهبر هراسیده آن از این لشکرکشی خیابانی، هراس افکندن در قلب زنانی‌ست که با ایستادگی خود در برابر حجاب اجباری، هر روز و هر لحظه رژیم را به چالش می‌کشند و عقب می‌رانند. دلاوری گردآفریدهای ایران را می‌ستایم و برای مردان میهنم پیامی دارم:

امروز بیش از هر زمان دیگری در کنار خواهران و مادران و دختران و همسران و همه زنان ایران بایستید و از آنان دفاع کنید. آنکه در این تجاوز سازمان‌یافته، زنان ایران را می‌آزارد دشمن است: دشمن شما و دشمن ایران.

دفاع از زنان میهن‌مان یک وظیفه انسانی و ملی‌ست. در این مسیر، آن‌ها که به دفاع از زنان ایران برمی‌خیزند، پا جای پای سلسله بلندی از جاویدنامان در درازنای تاریخ پرشکوه‌مان می‌گذارند؛ دلاورانی که در برابر متجاوزان ایستادند، گارد جاویدان ایران بودند تا خاک و نام ایران جاویدان بماند.

 

رضا پهلوی

 

برگرفته از کیهان لندن

پست‌های مرتبط

بیشترین خوشبختی‌ها برای بیشترین مردم

این سایت برای ارائه بهتر خدمات به کاربران خود ، از کوکی‌ها استفاده می‌کند.
This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish
قبول اطلاعات بیشتر