22.8 C
تهران
یکشنبه, ۹. اردیبهشت , ۱۴۰۳

من به دولت کنونی آمریکا هشدار می‌دهم!

شاهزاده رضا پهلوی

متن کامل هشدار شاهزاده رضا پهلوی به دولت بایدن و تکرار پیام وی به مردم ایران به شرح زیر است:

 

گزارش‌ها حکایت از نهایی‌شدن و اجرای معامله‌ای میان جمهوری اسلامی و دولت آمریکا در روزهای پیش رو دارد. این معامله تحت عنوان «مبادله زندانیان» انجام می‌گیرد اما در حقیقت، باج‌دهی دست‌کم شش میلیارد دلاری دولت بایدن به جمهوری اسلامی برای آزاد کردن پنج گروگان دو تابعیتی است.

من چنانکه پیش‌ازاین نیز گفته‌ام با ارسال پول به جمهوری اسلامی به‌ویژه درحالی‌که این رژیم بنا بر ماهیت خود، مشغول سرکوب در داخل و ترور در خارج است، شدیداً مخالفم.

فراتر از آن، هدف چنین معامله‌ای درست در آستانه روز مهسا، زمانی که ایرانیان در داخل و خارج در تدارک برگزاری تظاهرات اعتراضی‌اند، ناامید کردن آزادیخواهان ایران و دادن اعتمادبه‌نفس به رژیم سرکوبگر جمهوری اسلامی و هدیه‌ای به این رژیم و ابراهیم رئیسی جنایتکار، پیش از سفر به نیویورک است.

من به دولت کنونی آمریکا هشدار می‌دهم که مردم ایران فراموش نخواهند کرد چه کسانی در سخت‌ترین روزها به آنان پشت کردند و در کنار قاتلین‌شان ایستادند.

و پیامم به ملت مبارز ایران همان است که همیشه گفته‌ام: هیچ دولت خارجی هرگز نمی‌تواند سرنوشت ایران را برخلاف خواست شما تعیین کند. ما اگرچه از کمک دیگران در مسیر پیروزی بر این رژیم اهریمنی استقبال می‌کنیم اما روی پای خود ایستاده‌ایم و بر توان و همبستگی ملی خود حساب کرده‌ایم. شعله امید را در قلب خود فروزان‌تر کنید. رژیم جمهوری اسلامی رفتنی‌ست چراکه در مقابل آن، شما ملت بزرگ ایران ایستاده‌اید.

 

پست‌های مرتبط

بیشترین خوشبختی‌ها برای بیشترین مردم

این سایت برای ارائه بهتر خدمات به کاربران خود ، از کوکی‌ها استفاده می‌کند.
This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish
قبول اطلاعات بیشتر