12.8 C
تهران
پنجشنبه, ۹. فروردین , ۱۴۰۳

چلّه‌های نسل‌ نو برای انقلاب نوین

چلّه‌های نسل‌ نو برای انقلاب نوین

هراندازه مقامات لشکری و کشوری جمهوری اسلامی دروغ می‌بافند و تبلیغات بی‌پایه می‌کنند، هراندازه رسانه‌های حکومتی و سانسور شده داوطلبانه یا به‌اجبار این دروغ‌ها و تبلیغات را تکرار کرده و چیزهایی نیز بر آن‌ها می‌افزایند، اما شبکه‌های اجتماعی پر است از خبرها و عکس‌ها و  ویدئوهایی که از درون مردم و کف خیابان در شهرهای کوچک و بزرگ ایران منتشر می‌شوند.

همه این خبرها و تصاویر از جوانان و  نوجوانان و کودکانی که همگی فرزندان کسی هستند و توسط مزدوران جمهوری اسلامی عامدانه به قتل می‌رسند، اسناد و مدارکی هستند که پرونده‌ی قطور جنایات ضد بشری حکومت را سنگین‌تر می‌کنند.

الاهه بقراط
الاهه بقراط

از آن‌سو اما، آنچه در ایران هفت هفته است جریان دارد، یک جنگ تمام‌عیار است! جنگی با دشمن متجاوز داخلی در میدانی به وسعت ایران! جمهوری اسلامی متجاوز به عنف است! اگر دشمن خارجی به طمع خاک یا پیامدهای سیاسی برای تأثیرگذاری بر توازن قدرت در منطقه و جهان از مرزی عبور کرده و به قلمرو سرزمینی یک کشور تجاوز می‌کند، حکومت اسلامی درون مرزهای کشور، در قلمرو سرزمینی مردم، چهار دهه است به تجاوز مداوم و به عنف علیه مال و جان شهروندان مشغول است و در هر خیزش مردمی، آن را به خشن‌ترین شکل ممکن به نمایش  می‌گذارد.

در انقلاب ۴۰۱  درماندگی رژیمی که جز بر نیروی سرکوب و خونریزی متکی نبوده، در برابر استقامت و همبستگی ملی و تداوم مبارزه‌ برای آزادی، بیش از هر زمان دیگری شب و روز در برابر چشم همگان قرار می‌گیرد. مبارزه‌ای که هرگز از یکسو تا این اندازه باخشم و عصیان و انزجار و عزم راسخ برای سقوط این رژیم، و از سوی دیگر با چنین پشتیبانی یکپارچه جهانی، سرشار از امید و انرژی نبوده است.

توسل به زندانیان جنایتکار و واردکردن وحشیان حزب‌الله لبنان و حشدالشعبی عراق برای سرکوب و یا گسیل بسیجی‌ها و مزدوران با گاز اشک‌آور و بلندگو به مناطق مسکونی جهت آزار و ترساندن مردم، تنها به نفرت جامعه از حکومت و عزم آنان برای به پایین کشیدن آن  دامن می‌زند و سرنوشت زمامداران و مأموران سرکوب را به رنگ همان خونی درمی‌آورد که از دختران و پسران برومند وطن بر زمین ریخته‌اند.

این روزها درودیوارهای شهرها و شبکه‌های اجتماعی پر است از مراسم چله جان‌باختگانی که فقط می‌خواستند آن‌طور زندگی کنند که همه در جامعه‌ای  با یک حکومت عادی زندگی می‌کنند و فقط یک حکومت غیرعادی و جنایتکار می‌توانست جان جوان آنان را بستاند. چله‌هایی که تنها با سقوط این رژیم پایان خواهند گرفت تا ایران نوین با انقلاب نسل‌های نو برای تثبیت «آزادی و تجدد» تداوم یابد.  نوروز ایران بر بستر گلگونِ این چله‌ها درراه است.

کیهان لندن شماره ۳۸۶

پست‌های مرتبط

بیشترین خوشبختی‌ها برای بیشترین مردم

این سایت برای ارائه بهتر خدمات به کاربران خود ، از کوکی‌ها استفاده می‌کند.
This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish
قبول اطلاعات بیشتر