19.8 C
تهران
جمعه, ۳۱. فروردین , ۱۴۰۳

در دفاع از تریبون آزاد؛ به وجدان‌های آزاد و بیدار

کیهان لندن

برای ثبت در تاریخ آزادی، آزادی بیان و روزنامه‌نگاری ایران و همچنین تلاش‌های بدون چشم‌داشت آن ایرانیان مخالف جمهوری اسلامی و آزادیخواه خارج کشور که دل و مسئولیت درگرو میهن دارند.

کیهان لندن نخستین رسانه‌ی آزاد و مستقل خارج کشور است که در نبود حتا یک رسانه که صدای مردم ایران باشد تأسیس شد.

جمهوری اسلامی از همان آغاز کمر همت به تضعیف و نابودی آن بست اما نتوانست و تنها راهی که به فکرش رسید این بود که صاحبان کاروکاسبی را تهدید کند که به کیهان لندن آگهی ندهند و خیلی‌ها نیز مرعوب شدند. بااین‌همه انتشار کیهان لندن با حمایت خوانندگان ادامه یافت.

با ظهور اینترنت مشکلات چندین برابر شد؛ نسخه چاپی کیهان لندن متوقف شد اما این رسانه‌ی ملی و مردمی در اینترنت به انتشار خود ادامه داد. کسانی که سی سال انتشار کیهان لندن را به روی خود نمی‌آوردند، خبر متوقف شدن نسخه چاپی آن را با صدای بلند اعلام کردند بدون آنکه ادامه انتشار آنلاین آن را یادآوری کنند!

الاهه بقراط
الاهه بقراط

در تمام این سال‌ها کیهان لندن با سرمایه خصوصی و سرمایه‌گذاری وقت و جان‌ودل و آرزوی همکارانی که قلب‌شان برای ایران و آزادی و امنیت و رفاه و سربلندی آن مردم می‌تپد، انتشاریافته و خواهد یافت تا روزی که کیهان نیز به خانه‌ی خود برگردد.

اما هرگز از تهدید وابستگان و لابی‌گران جمهوری اسلامی برای اینکه ما دست از آزاد گویی و افشاگری برداریم، کم نشد.

 

غیرمستقیم خانواده همکاران کیهان لندن را نه در ایران، بلکه در خارج کشور تهدید کردند!

وابستگان دستگاه‌های رژیم با امکانات گسترده، کیهان لندن را به دادگاه و جریمه تهدید کردند تا گزارش‌های خود را که بر منابع داخلی و خارجی متکی بوده و هستند، حذف کند.

لابی‌گران رژیم که ازجمله به اسم روزنامه‌نگار و خبرنگار در رسانه‌های خارجی به کار مشغولند و مستندات فراوان گفتاری و تصویری از آن‌ها در همراهی‌شان با رژیم وجود دارد، کیهان لندن را تهدید می‌کنند تا گزارش‌ها و مطالب خود و خوانندگانی را که برای «تریبون آزاد» کیهان لندن فرستاده می‌شود، حذف کنند!

هم جمهوری اسلامی و هم این افراد می‌دانند کیهان لندن در مقابل قدرت مالی یک حکومت و حامیان پیدا و پنهان آن تاب ایستادگی ندارد و اگر می‌خواهد همکاران خود را حفظ کرده و وظیفه‌ و مسئولیت ملّی و آزادی‌خواهانه را به‌عنوان صدای مردم پیش ببرد، چنانکه پس از ۳۶ سال مردم به همان نتایجی رسیده‌اند که در تمام این سال‌ها در کیهان لندن تحلیل و روشنگری می‌شد، می‌بایست بماند و آنچه را که از فشار و تهدیدهای آن‌ها تحمل می‌کند با شما خوانندگان در میان بگذارد تا شاهد معتبر و معتمد این رسانه در این سال‌های دشوار، شما باشید.

به‌عنوان همکار قدیمی و سردبیر این رسانه می‌گویم،‌ بدانید که در سیاه‌ترین سال‌های دهه شصت خورشیدی و فریبکارانه‌ترین و مماشات‌گرانه‌ترین سال‌های دهه هفتاد و هشتاد به‌اصطلاح اصلاحات و شکوفاترین سال‌های جنبش اعتراضی مردم در دهه نود، کیهان لندن همواره صدای آزادی و عدالت برای مردم ایران بوده و هرگز جز #نه_به_جمهوری_اسلامی نگفته و عمل‌نکرده است و به همین دلیل تهدید به شکایت و دادگاه نه در محاکم شرع جمهوری اسلامی بلکه در جهان آزادِ اروپا و آمریکا می‌شود!

زنده‌باد آزادی

پزنده‌باد آزادی

الاهه بقراط

پست‌های مرتبط

بیشترین خوشبختی‌ها برای بیشترین مردم

این سایت برای ارائه بهتر خدمات به کاربران خود ، از کوکی‌ها استفاده می‌کند.
This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish
قبول اطلاعات بیشتر