27.8 C
تهران
سه شنبه, ۵. تیر , ۱۴۰۳

جایگزین رئیسی کارگزار سرکوب و فساد و ترور همچون او فردی فاسد و جنایتکار خواهد بود

شاهزاده رضا پهلوی

شاهزاده رضا پهلوی در واکنش به سقوط مرگبار هلی‌کوپتر حامل سید ابراهیم رئیسی رئیس دولت سیزدهم جمهوری اسلامی و حسین امیرعبداللهیان وزیر خارجه‌اش و دیگر مقامات رژیم طی پیامی وی را «یک جنایتکار علیه بشریت و یکی از بی‌رحم‌ترین و بدنام‌ترین سرکردگان رژیم» نامید و گفت: «بی‌جهت نیست که ملت ایران و به ویژه خانواده‌های قربانیان رئیسی، امروز از مرگ وی شادمانند و تنها افسوس‌شان این است که او سقوط جمهوری اسلامی را ندید و برای جرم و جنایت‌هایش محاکمه نشد.»

شاهزاده بار دیگر بر «مبارزه با رژیمی که هر روز ضعف و چنددستگی‌اش آشکارتر می‌شود»‌تأکید کرد و افزود: «ملت آگاه ایران در عین حال به خوبی می‌داند که رئیسی، جلاد خمینی و خامنه‌ای، و کارگزار آن‌ها در سرکوب و فساد و ترور بود و سیاست‌های رژیم در عرصه داخلی و خارجی با مرگ او تغییر نخواهد کرد. از هم‌اکنون می‌توان انتظار داشت که جایگزین رئیسی که از دل یک سیرک انتخاباتی دیگر بیرون خواهد آمد نیز همچون او فردی فاسد و جنایتکار خواهد بود.»

 

متن کامل پیام به این شرح است:

 

«ابراهیم رئیسی یک جنایتکار علیه بشریت و یکی از بی‌رحم‌ترین و بدنام‌ترین سرکردگان رژیم جمهوری اسلامی بود. او از همان نخستین سال‌های روی کار آمدن این رژیم، در کسب‌وکار مرگ و اعدام و جنایت بود، و دستانش آغشته به خون هزاران هزار ایرانی.

بی‌جهت نیست که ملت ایران و به‌ویژه خانواده‌های قربانیان رئیسی، امروز از مرگ وی شادمانند و شاید تنها افسوس‌شان این است که او سقوط جمهوری اسلامی را ندید و برای جرم‌ و جنایت‌هایش محاکمه نشد.

ملت آگاه ایران در عین حال به خوبی می‌داند که رئیسی، جلاد خمینی و خامنه‌ای، و کارگزار آن‌ها در سرکوب و فساد و ترور بود و سیاست‌های رژیم در عرصه داخلی و خارجی با مرگ او تغییر نخواهد کرد.

از هم‌اکنون می‌توان انتظار داشت که جایگزین رئیسی که از دل یک سیرک انتخاباتی دیگر بیرون خواهد آمد نیز همچون او فردی فاسد و جنایتکار خواهد بود.

ملت ما اما به کمتر از نابودی جمهوری اسلامیِ که ایران را اشغال کرده‌، راضی نخواهد شد و با قدرت و همبستگی افزون‌تر به مبارزه با رژیمی که هر روز ضعف و چنددستگی‌اش آشکارتر می‌شود، ادامه خواهد داد.

به یاد و نام تک‌تک قربانیان ابراهیم رئیسی، تلاش‌های خود را برای آزادی و بازپس‌گیری میهن‌مان دوچندان می‌کنیم که جهان نیز بدون جمهوری اسلامی و سرکردگان جنایتکارش جای بهتری برای زندگی خواهد بود.»

 

برگرفته از کیهان لندن

پست‌های مرتبط

بیشترین خوشبختی‌ها برای بیشترین مردم

این سایت برای ارائه بهتر خدمات به کاربران خود ، از کوکی‌ها استفاده می‌کند.
This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish
قبول اطلاعات بیشتر